Oldalak

2012. október 17., szerda

Hitvallásom

Halljátok meg hitetlenek és hivők!
Boldogak vagy bűnben szenvedők!
Megbotránykozás ne legyen szavamon
A sziv érzelme tőr fel ajkamon.

Hiszek az Atyában, ki teremtett mindent;
Az eget a földet és a Mindenséget.
A nappalt, az éjet, a Napot és a Holdat,
S lába alá helyezte a fénylő csillagokat.

Hiszem, hogy Ő rendezi minden mozdulatom
Ölelésre nyitsa megdermedt karom,
S fogta még akkor is reszkető kezem,
Amikor "a disznók eledelét ettem."

Hiszem, hogy Mindenható, kegyelmes  Atya;
Bűnben az embert mindvégig nem hagyta,
Amikor az idő számitása lejárt;
Elküldte érettünk Egyszülött Fiát.

Hiszek a Fiúban, Akit a világ megvetett,
Aki értem, és érted kereszten szenvedett.
Magával hordozta a galamb szelidségét,
S megmutatta nekünk az Istennek képét.

Levette róllam minden bűnőm terhét;
Magára vette a világ baját, szennyét,
Helyettem szegény volt, Ő lett megalázott
Kereszthalálával a bűnőmből megváltott.

Hiszem, hogy feltámadt a harmadik napon,
S engem is feltámaszt az Utolsó Napon.
Hiszem, hogy Király Ő mindenek felett
Hiszem, hogy elküldte nekünk a Szentlelket.

Hiszem az Atyát, hiszem a Fiút!
Benne az élet, Benne az út.
Házamat kősziklára épitem
Jézus az Úr!- ez az én hitem.

Hiszek a Szentlélekben, Aki újjászült engem,
Elvette töllem az ó természetem.
Megmosta ruhámat a bárány vérében,
S megvilágositott szentséges fényével.

Titokzatosan, a szivekben tűzet gyújt
Megmutatja melyik a Krisztusi út,
Ha kinyitod Jézusnak szivedet;
Ajándékokkal tölti meg lelkedet.

Minden, minden Benne ég:
Szeretet és békesség.
Ó könyörületes Irgalom,
Tied a szivem és a dalom.

Atya, Fiú,Szentlélek,
Hiszek Benned amig élek!
Ajkam kegyelmedért remeg;
Lelkem felajánlom Neked!

                                       Posztos Lenke
                                               verse
Minden jog fenntartva!












                                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése