Oldalak

2018. március 31., szombat

Posztós Lenke: Bocsáss meg Istenem!






Megváltó Krisztusom, szivem szent Királya,
Mily borzasztó nagy volt bűneimnek ára!
Számtalan hibámat, tömérdek vétkemet,
helyettem Jézusom, Te mind megfizetted.


Tanúim a könnyek, hogy mennyire fájom
sebeidet, mit okoztam, szivemből bánom!
Bánom oh Uram, hogy "feszisd meg"-et mondtam,
s hogy gúnyolóid között én is ott voltam.


Kinszenvedésedre nem léteznek szavak,
hányszor én is Téged arcon csaptalak.
Én is tövis voltam kinzó koronádon,
a kezem is ott volt a szegen, kalapácson...


Sajnálom és bánom kinszenvedésedet,
mit én okoztam hibáimmal s vétkeimmel Neked!
Köszönöm Jézusom, hogy magadra vetted
minden bűnömet s a keresztre vitted.


Köszönöm, hogy értem szenvedtél s meghalltál,
s dicsőségben harmadnapra feltámadtál!
Dicsőítem Istenem háromszor szent neved:
Tied minden dicsőség, Te vagy a SZERETET!


Köszönöm azt is, hogy megbocsájtasz nekem,
s megmentetted a halálból bűnnel terhelt lelkem!
Köszönöm, hogy nekem is örök életet adsz,
s hogy engem is a halálból egykor feltámasztasz!



 A vers megosztása, másolása csak a szerző
nevével és a vers cimével engedélyezett!
Minden jog fenntartva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése