Oldalak

2021. augusztus 22., vasárnap

Posztós Lenke: Én is voltam fiatal...

 
Én is voltam fiatal
szíven talált sok szép dal.
Bimbót hajtott oly sok vágyam,
mikor zöld szemeket láttam.
 
Ifjú voltam s álmodó,
boldogságra vágyódó.
Rám is szállt, és megérintett;
- átöleltem.., ám tovalépett.
 
Voltam boldog, voltam bús,
érzelmekben igen dús.
Voltam kegyelt, voltam árva,
fájt a mások boldogsága.
 
Egyszer félénk, máskor bátor,
máskor a sors velem számolt.
Szívemben dúlt csata-derű,
volt édes és volt keserű.
 
Szép is volt, én nem tagadom,
ám nyugtalan volt minden napom.
Mert, volt egy űr a lelkemben,
mit csak Jézus tölthet be.
 
Hívtam, s eljött észrevétlen,
itt trónól az én szívemben.
Más lett minden álmom, vágyam,
mióta Őt megtaláltam!
 
Minden jog fenntartva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése