Oldalak

2016. május 1., vasárnap

Köszöntelek Május!








Szivemből köszöntlek gyönyörű szép Május!
Tavasz szép leánya - tündérképű, bájos.
Magaddal hoztál minden szép virágot,
S a szivekbe ültetsz milliónyi álmot.

Elbüvölő május - Én tavasz világom
Elrejtettem benned régmúlt ifjúságom:
Mikor angyalszárnyon röpültek vágyaim,
S illatos orgonák ringatták álmaim.

Szerettelek akkor is, mikor kicsiny voltam:
A pipevirág koszorút mindig neked fontam..
Ám, mikor a szerelem szivembe költözött;
májusfa  zöldelt már a házunk előtt.

Ifjúságom elszállt, de emléke megmaradt -
Minden, ami szép volt, oly gyorsan elszaladt.
A tavasz, s nyár elmúlik: a darvak is elszállnak,
De, én téged május, mindig vissza várlak!

Posztós Lenke blogspot.com 
Minden jog fenntartva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése