Oldalak

2018. szeptember 25., kedd

Posztós Lenke: Krisztust követem!


Döntöttem szívemben, követem Krisztust!
Mögöttem a világ, szívemben Jézus!
Ő nem osztozik lelkemen, hűn szeret és félt,
kézenfogva vezet, míg elérem a célt!


Amikor ráléptem Megváltóm útjára,
követésének tudtam mi az ára.
Tudtam, hogy mit adok, azt is, hogy mit kapok,
azt is Kit szeretek, s azt, kit megtagadok!

Mikor, még a világ csábítgatott, hívott,
lelkem tőle nem mást, csak pokol-tűzet kapott!
S mondtam: Vidd azt a jót, amit adtál!
Találtam én jobbat a te javadnál!

Nem percekre szóló, hazug ámító,
mert Aki adja, Ő az Örökkévaló!
S lehet bármilyen nagy is az ára,
én hallgatok Jézusom szavára!

A világ kinevethet, s megtagadhat engem!
Szeretem az Urat, s úgyis Őt követem!
Mit bánom, -lehetek kitagadt, megvetett,
kidobhat szívéből mindaz, ki szeretett!

Rám törhet a világ összes hatalmával,
harcolhat ellenem pokoli hadával,
maradhatok gúnnyal egymagamra,
nem fog tőrni azért panasz az ajkamra!

Igérhet a világ bármit is nekem,
nem kell tőle semmi, én Krisztust követem!

 posztoslenke.blogspot.com/
Minden jog fenntartva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése